17 haftalık hamileyim. Son dört haftasını bacaklarımda aşırı kaşıntıyla geçiriyorum kaşınan yerler morarıyor biraz daha kalıyınca yara olmaya başlıyor. Tahlil vs yaptırdım kadın doğumda dahiliyede gördü ama bi sonuca bağlayamadılar var mı yaşayan? Ölüyorum kaşıntıdan bazen sinirden oturup ağlayasım geliyor