Burcuars canım 36 haftalık hamileyim bende. Ağrılarımdan ötürü doktora gittim 1cm açıklığın var dedi. Ertesi gün nişanım geldi , nişandan sonra aynı şekilde sürekli çamaşırımda su hissediyordum. Suyum geliyo diye de düşünmedim ama tedirgin oldum. Doktora gittim yine. Vajinal yoldan bir kağıtla gelen sıvının ne olduğuna baktı, amniyon sıvısı değilmiş çok şükür ama rahimden gelen bir sıvı dedi. İstersen sende her ihtimale karşı bir görün derim. Sızıntı şeklinde bebeğin sıvısı da olabilirdi dedi doktorum çünkü