Bir kere gittim oraya hayatımda gördüğüm en berbat hastanelerden biri. Bu kadarını hayal bile etmemiştim. Doktor yerinden bile kalkmıyor ultrason için. Bir hemşire var o bakıyor. Terslemeye gelince en baştalar. Bir tahlil için gitmiştim onu da eksik yaptılar. İnanın sonuçları almaya bile gitmek istemedim hastaneyi arayarak e devlete düşürdüm. Cimere şikayet ettim.