kezbanatalayy 21+4 günlük hamileyim canım çok nar istiyor internette düşüğe sebep olur gibisinden yorumlar okudum hurafe gibi geldi pek inanmadım açıkçası ama içim de rahat etmedi bu konu hakkında bilgisi olan var mi?
tugcesakzci kezbanatalayy canım ben yiyorum ve çokta seviyorum. Dikkat etmediğin sürece herşeyin fazlası zarar bir ağacı komple yemeyeceksin sonuçta bi tane veya yarım yiyebilirsin nolacak. Hem faydası daha fazla
Umksanbe kezbanatalayy bide 12 haftalık bebek düşük tehliken yoksa nar yüzünden düşmez diye düşünüyorum o yazı belki ilk haftalar için geçerli olabilir diye düşündüm
kezbanatalayy Aryaam doktorunuza hiç danıştınız mi peki, internetteki bilgiler bana hurafe gibi geldi ama emin de olamadım ne yapsam bilemedim
Aylinnnnnnn 2 3 günde bir bir büyük nar yiyorum doktorum aksine faydalı olduğunu söylüyor 😂🤷 sadece eşim ayikliyor ben yiyorum leke olur diye ahahah hurafe tabiki oda ama napalim benimde işime geliyor zaten jdjska
tugcesakzci Aylinnnnnnn bi kere nar ayıklarken yanımda farklı birşeyler uğraşıyordu mutlaka elimi yüzüme sürmemem lazımmış bebekten leke olurmuş öyle dediler dedim 😂 aa sen dur ben ayıklarım dedi o gün bugündür nar ayıklamaktan yırttım ayıklaması daha zahmetli İlk defa bi hurafe işime yaradı
3438FG kezbanatalayy Hayır tam tersine. Vücudumuza alınan demirin emilimi için en çok ihtiyaç duyulan vitamin C vitaminidir. Narda da bu fazlasıyla var. Araştırmalara göre Gebelik döneminde nar yiyen hamilelerde kabızlık sorunu daha azmış çünkü Nar lif yönünden çok zengin bir meyve olduğu için sindirim sistemine büyük yardımı varmış. Ayrıca uzmanlar tarafından plesantaya olan kan akışınıda hızlandırdığı söyleniyor.
Rozalii-67 kezbanatalayy doğru nar vişne suyu bunların fazlası günde çok yerseniz düşük tehlikesi yapıyor ama günde 1 tane narın bir bardak vişne suyunun hiç bir zararı olmaz doktorumda nar maydanoz dere otu gündelik olarak bir defa tüket dedi
Sellmaseellma kezbanatalayy 1 tane nar çok bütük yarısını yiyebilirsin aşırıya kaçmadan bir zararı olmaz maydanozda düşüğe sebep ama ben hamileyken yiyordum hep
aminehumamoms kezbanatalayy hergün yiyorum 1 tane kocaman nar şuana kadar bişey olmadı 37haftalık gebeyim
Liyamm1 kezbanatalayy ilk haftalar icin dusuk riski oldugunu biliyorum 14haftadan once gibi ama 20 den sonra yemek faydali 🫶🏻
Mensure51 kezbanatalayy bende yedim ama az az mesela bir kaç kaşık olarak tabaga çıkrdım yemek kaşıgıyla yedim yani bişey olmadı abartıya kaçarsan herşey zararlı