Merry38 benim çok zor geçti malesef 41. Haftada günüm dolduğu için yatisim yyapildi ne açıklık vardı ne sancı balonla açıklığı başlattılar suni sancı ilede kendi sancimi başlattılar 25 saat boyunca sancı çektim ne hareket ne banyo hicbisey yaramadı ama sancilardan ziyade asistanların sürekli muayene beni mahvetti 😓 en son uzman bir doktor geldi catimin ön tarafının dar oldugunu söyledi ve açılmaz dedi o şekilde sezeryana karar verdiler ve resmen rahat bir nefes aldım sezeryan olduğuma sevindim okadar güçsüz kalmıştım ki dogurabilcegimden hiç umudum kalmamıştı artık okadar muuayeneye uyarılmaha jel kullanmaya 5.5 cm den öteye geçmedi birgün boyunca acilmam😓 odalar iyi güzel en fazla iki kişilik odalar tek kisilikde var şansınıza hangisi gelirse sancı odasida tek kişilik zaten yanınızda bir kişi bulunabiliyor sancı çekerken muayene esnasında çıkarıyorlar birde doğum esnasında