Efnan-77 Hamile olmadan bir süre önce yaptım ve gerçekten sonuç aldım. İlk verdiğim kilolar ödemdi ama sonrasında azar azarda olsa normal kilolarımdan gitti. 80 den 72 ye düşmüştüm. Ben en az toktuk aralığını seçtiğim için çok zorlandım. Hem az yiyordum hem kısa sürede yemem gerekiyordu. 8-16 en ideali sanırım. Ah birde beraberinde düzenli leslie yapabilseydim harika olacaktı ama sağlık olsun 🤷🏽♀️🌺