3 gün önce ikinci sezeryan doğum yaptım. Valla ne yalan söyleyeyim ilk iş çok güzeldi ne ağrı vardı ne sızı bunda ayağa tek başıma kalktim fakat karin bastirmalari o kadar kötüydü ki hala acı çekiyorum bir de 2 gün sonra başlayan baş ağrısı başladı şimdi onunla mücadele ediyorum. Tabiki herkesin doğumu farklı olur bende bunları yaşadım