Dderryaa benian bende yaşıyptum 9+0 oldum daha yaşıyorum canım adet dönemnde bildiğin adet ağrısı gibi ağrıyor kasık ve belde😪
nehirimmm benian en başından beri çekiyorum o ağrıyı. 11+3 oldum, 15 dakikalık yürüme sonrası ya da en ufak iş yaparken aynı şekilde çekiyorum :/
Zelnuray benian 9+5 günlüğünüz oldum olası bende de var bide ev işi tutuyum kambur haldeyim nerdeyse çok ağrı oluyo
Melisssss1994 Bende 8 haftalığım bende de var. Az biraz bir şey yapsam belim ağrıyor. Doktoruma söyledim ama normal dedi. Bol bol dinlen. Ilık bir duş al. Sıcak bir şeyler kat dedi. Hafifler diye 🙏🏻
Esba2019 O haftalarda benim de vardı ağrılarım doktorum normal dedi şuanda 16+2 haftalığım hala devam ediyor 🤦♀️