Mayaaa34 benim de 3 aylık bi yavru var. Koltuklarda zıplar etrafta koşturur. Bazen içine bir şey kaçmış gibi oluyor. Ben yatınca yanıma gelip yatıyor. 2 saat görmesin özlüyor, kendini sevdirmek istiyor. Yer sofrasi kuruyorum, sofraya yaklaşmak istiyor ama izin vermiyorum, kızınca gidiyor. Fırsatını bulunca yine geliyor. Masaya çıkamadığı için orada rahatsız etmiyor. Yemek yiyeceğim zaman eğer onun da yiyebilecegi bir şey varsa ilk ona veriyorum, yemek sırasında çok rahatsız ederse içeriye almıyorum. Zamanla alışır herhalde. Şimdi beraber ÇGHB izliyoruz.