MUSU21 Kizlar selam, ilk 3 ayda bebegini besigine yatirdiginda aglamayan var mi? Bu cok normal de Arkadasimin bebegi aglamiyormus cok sasirdim.. kamuoyu yoklamasi yapim dedim.
MrsAda MUSU21 ağlıyor uyanıyor kucakta mışıl mışıl uyuyan bebem yerine koyunca gözler 👀 açılıyor böyle 😂😂
Dilan_55 MUSU21 ilk kızım öyleydi hiç huysuzluk bilmezdik akşam yatar sabah kalkardı şimdi ikinciye hamileyim dua ediyoruz buda öyle olsun diye 🤣🤣