Bence yumuşatıcı hiçbir şekilde kullanmamalısınız bebek için bile olsa sağlıklı değil, sonuçta yumuşatıcıdan sonra durulama olmuyor öylece kalıyor. Ben olsam kullanmazdım, tabi siz bilirsiniz. Ve şey normal bizim deterjanımız da olmaz bence granül sabun alabilirsiniz doğal benim ablamlar da sizin ablanız gibi düşünüyor ama ben tamamen farklı düşünüyorum onlardan 😂 olması gereken bu şekil bence