Merhaba 26.haftaöa girdim. Bu sabah ev havalansın diye mutfaktaki cam balkonu aralamıstık. Aradan yarım saat sonra kapatmak istedim, onlarda yerine biraz sert oturuyor cam balkonun bağlantı yeri ittirirken kasıgıma ani bir ağrı girdi ama bu kadar şeyden bişey olmaz değil mi