Zuzuu1 Kızlar bir hafta oldu hep çift çizgi çıkıyor ama t kısmı tam koyu olmuyor altta geçen ayın var o tam pikti bu ay daha göremedim onun gibi 🙄
Boncukk123 Zuzuu1 canım 9 gun olmuş daha devam et kesınlıkle umudunu kaybetme herkesin degısıyo yumurtlama günü bende adetten sonra birinci gun başlamıştım testlere 11.gun görmüştüm pik 🌸
nesrinmom Zuzuu1 iyide hepsi yumurtlama günü olarak görünüyor neden bu kadar koyu hepsi gebelik olabilir mi
Belfam Zuzuu1 ilk beş dk da aldığımız değeri göz önünde bulundurmak gerekmiyor mu bunlar kaç gün sonrası çekilmiş foto anladığım kadarı ile
Zuzuu1 Adetimin ilk gününden başlamadım. Uygulamada yumurtlama haftası gözüküyor benimde az çok aynı oluyo diye haftanın başından başladım kaçırmıyım diye
Zuzuu1 Zuzuu1 yani bu hafta yumurtlama haftamdı hatta dün yumurtlama günü gözüküyor uygulamada. Bir iki gün değişiyordu normalde. Bu zamana kadar çift çıktı hiçte koyulaşmadı şaşırdım 🙄
Ebruli6 Zuzuu1 canim bende adet bitiminde basladim 5 gundur cift cizgi ne çatlama oluyor ne de cizgi siliklesiyor bir de adetim biter bitmez yumurtlaama donemine nasil girmis olabilirim ayni testlerimiz anlayamadim bende
Zhdnl Canım bi gebelik testi yapsana hamile olabilirsin neden bu kadar çift çıktı ovülasyonların anlamadım
Zuzuu1 Zhdnl ay keşke olsa ama olamaz ayın 1inde hsg çektirdim ondan öncede regl oldum zaten. İlk ilişkide 5ine falan denk geldi
Zuzuu1 Ebruli6 ay testler mi bozuk acaba ama hepside nasıl aynı koyulukta göstercek 🤷🏻♀️ doktora gittin mi
Ebruli6 Zuzuu1 bende acaba testler mi bozuk dedim baska marka test yaptim 3. Gun o da ayni cikti doktora da gtmedim cunku gebe olamam reglim yeni bitti yani insallah testler bozuk degildir ya😀
Zuzuu1 Ebruli6 yok gebelikten değil en azından yumurtanı kontrol ederdi 🤷🏻♀️ inşallah gerçek günü kaçırmayız 😂
Ebruli6 Zuzuu1 ayyy insallah ya bu ay cok sıkı takip ediyorum ovulasyonu her gun ayni saatte yapiyorum insallah biseyleri yanlis yapmiyorumdur yapmiyoruzdur 😀
Zuzuu1 8143 test yapmadım ama kasımın 27sinde kan vermiştim negatifti bu ayın 1indede hsg yaptırdım 🤷🏻♀️
8143 Zuzuu1 doktora gttnmi hsg cektrdkten sonra peki bı doktora görün istersen canm ama degerlendrmye devam et yarnda test yap
Cicek1 Zuzuu1 canım seni ümitlendirmek istemem asla ama benimde öyle oldu hamile olduğumu sonradan öğrendim ihtimal vermiyordum bozuktur dedim ama hamileymişim bir gebelik testi yap sen bence yinede
Cicek1 Zuzuu1 bilmiyorum canım ben yaşadığım süreçten sana bahsettim ama belli olmuyor inan bu işler bizimde tek ilişkide oldu bir test yapmaktan bişey olmaz canım