Melikecskn2303 Aranızda sezeryan sonrası normal doğum yapan varmı kızlar benim ikinci gebeliğim ilkinde sezeryan oldum biraz istek üzeri ama bu sefer normal doğum istiyorum Allah nasip ederse aranızda yapan tecrübesi olan varmı
Mervepera Melikecskn2303 3 4 sene geçmesi gerekiyormus bide uygun görülmen :( o kadar olmadı benim aram olsaydı bende düşünüyordum 😭
Melikecskn2303 Mervepera valla kızım suan 2,5 yaşında bebek doğana kadar 3 yaşında olacak ama ben aranın o kadar geçip geçmemesiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum
Melikecskn2303 Mervepera ben sezeryan sonrası normal doğum yapan kişileri duydum gördüm yakın çevremde şu kadar zaman geçti demedi kimse 2 senede geçse de oluyor dediler tabi riskleri oluyordur ikinci sezeryan da riskli oluyor