Evettt gebelik zehirlenmesi,suyun azalması derken canım oğluşum 6 Aralıkta 37 haftalıkken doğdu💙
Sabah uyandım ameliyat saatim 5ten sonra diye konuştuğumuz için kahvemi içtim,kahvaltımı yaptım ve evden çıktıım.Sonrasında kaydımı yaptırdım,kanımı verdim odama çıkıp beklemeye başladım. Neyse saat 14:50 falan oldu evimle hastanenin arası 5 dk eşime dedim git annemi al gel.Eşim odadan çıktı 10 dk geçti hoop hemşireler geldi.Dediler hazırlan gidiyorsun🫡Az bekleyin dedim eşim gelicek yok dediler gidiyorsun🥺Herkesi pıtı pıtı eşi uğurlarken ben gördüğüm hemşirelere el sallaya sallaya gittim ama beklettiler yine yukarıda sonra dediler sen asansöre bindin karşı asansörden eşin indi…dedim püh neyse vardır bunda bir hayır.Doktorum geldi sezaryen başladı ve 10 dk sonra oğluşumun sesini duydum.Hayatımda daha güzel bi ses duymadım yani sezaryen olacak olup korkan varsa hiç korkmasın bebeğin sesini duyunca orda kolumda kopsa umrumda olmazdı herhalde🥺Bebeğimi babasına teslim etmişler ardından ben bir saat sonra çıkabildim.Vereceğim tavsiye sizlere bol bol su için izin verildikten sonra ve yürüyün.Ben ilk kaltığımda 3 adım attım geri yattım ama benim canım çok tatlı kolumu vursam 5 gün ağlarım😂Sonrasında bir kez yürüdüm bir daha yürümedim e haliyle gaz çıkaramadım.Serum verdiler yürü dediler bitince yine yürüyemedim en son lavman yapıldı ve evime geldim💙Korkulacak en ufak bir şey yok.Gazınızı yaptıktan sonra aşırı rahat bir süreç.Süt konusunda ise benim hemen gelmedi bugün ilk defa bir kaç damla geldi ama sorun değil ben bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım süt hiçte gelmese bile canı sağlığı yerinde olan evladım var ona şükür ediyorum🙏🏻
Sorularınız varsa spinal sezaryen ile ilgili yanıtlayabilirim…💖