Ben gidiyordum sizin gibi göğsüm çok ağrıyordu doktor sadece kese görünüyor bebek yok dedi 1 buçuk ay gecti bugün kanamam oldu acile gittim bebek gördü kalbi çok az atıyor dedi rabbim büyük elden birşey gelmiyor inşallah sizde rahat hamilelik geçirirsiniz