Fatmanuraydemir Iyi akşamlar annişler😊ben 12+4 hamileyim tetenoz aşısı ne zmn oluo acaba ilk gebeligim pek bilgim yok
Yavrukusum Fatmanuraydemir 20 hafta da bebek hareketlerin hissettiğinizde sağlık ocağına gittim öyle sefer zaten 20 haftada sağlık ocağı beni tekrar aradı gelip asinizi yapın diye
Fatmanuraydemir Yavrukusum hmm o zmnlarmi oluo yani ben sağlık ocağına 6 haftalıkken gittim daha gitmedim