sweetmom_ Merhaba kızlar ben bunay klomen kullandım dün ignemi oldum koldan oldum 2 tane yumurtam olgunlaşmış sizce iki yumurtanın da bebek olma ihtimali var mı ve iğneden kaç gün sonra öğrenebilirim.
myangelson sweetmom_ yumurtaların büyüklüğünü bilemem doktor birşey demedi mi ? İğne vurduguna göre yeterli olgunluğa gelmiş belki biri belki ikisi birden onu bilemem ama ikisi de catlarsa ikisinin de döllenme ihtimali tabiki var. Bugünden itibaren 14 gün sonra test yaparak sonucu ogrenebilirsin
babyiscoming_ sweetmom_ çokta büyük değiller benim doktorum en az tekinin 20 mm olması lazım demişti iğne vurmak için. Hakkında hayırlısı olsun tabi Allahın işine karışılmaz tutar belki 🌸
sweetmom_ myangelson anladım teşekkür ederim. Doktorum beni aydınlattı sağolsun ben yine de tecrübeli arkadaşlar varsa eğer yardımcı olsunlar diye yazdım
Zeyynnpp sweetmom_ bende femara kullandım canım 2 tane olgunlaşmış ti benimde 8.nde çatlatma iğnesi oldum.. mm nasıldı sizinki