Esranur049_ Kızlar merhaba güne acı bi haberle başladım annemin babası yani dedemin ölüm haberini aldım ben şuan ankarada oturuyorm cenazede tokatta oraya kadar kendi arabamızla yol yapsam acaba bişey olurmu risklimidir deneyimi olan varmı acil🥺
MorKelebek54 Esranur049_ senin gebelik surecine bagli bi durum kuuzm herseyin normal ise sorun olcagini sanmiuorum ama ne bilim dusuk tehliken felan gibi bi sorun csrsa kesinlikle gitme. Herseyden once kendi doktoruna sorsan daha iyi olur en saglikli cevabi o verebilir sana
Esra_yldz Esranur049_ Başınız sağolsun Allah rahmet eylesin 1.5 aylık hamileyken Burdurdan Bayburta otobüsle gittim 20 saat sürdü çok şükür bi sıkıntı olmadı
cutecik Esranur049_ başınız sağolsun cnm mekanı cennet olsun bence gitme cenaze evi zaten yapabilceğin bişey yok ki aynı acıyı evinde yaşa yol hali bu bişey olmaz denir olur snra daha büyük pişmanlık yaşama ikiz gebelikler zaten zor ani bi komplikasyon gelişir bişey yapamazsın keşke gitmeseydim demektense
hemsireanne16_ @Esranur049_ öncelükle balınız sağolsun Allah mekanını cennet eylesin. Geçen hafta 32 haftalıkken 2 saatlik bi otobüs yolculuğu yaptım doktoruma sorduğumda ben 36. Haftaya kadar herhangi bir risk yoksa kendi arabanızla veya otobüsle gitmeye uzun yola dahi izin veriyorum dedi. Ama 2-3 saatte yarım saat kadar inip yürümelisin dedi. Sadece o haftadan sonra 4 saatten fazla uçak yolculuğuna izin vermiyorum dedi. Ama siz riske atmayın doktorunuza danışın
Esranur049_ Bu arada gebeliğimde ikizdi çift yumurta 8 haftalıkken bi tanesinin kalbi durdu şuan 1 bebeğim sağlam bundan korkum var sadece
cutecik Esranur049_ emin ol olmazsın peki gitsen Allah göstermesin bebeğine bişey olsa o zaman hayatın boyunca duyarsın o pişmanlığı cnm Allah yazdıysa bozsun hayırlısıyla al inşallh kucağına ama sonuçta bu ölüm evden oku dualarını yasinini ruhuna yolla gittiğin evde de öylesi olacak sonuçta