Pinarrrrrrrra Kızlar hayırlı pazarlar kan sulandırıcı kullanıyorum 23+3 haftalık gebeyim hamilelik te bu değerler olduğundan yüksek mi cikiyor yoksa aşırı yüksek mi bilen varmı
Edaa3595 Pinarrrrrrrra değerleriniz referans aralığına göre yüksek değil düşük çıkmış ki aman aman bi fark da yok bence
Pinarrrrrrrra Edaa3595 ilk gebeliğim de 27 haftalık doğum yaptım bundada çok korkuyorum bişi olacak diye
Edaa3595 Pinarrrrrrrra sıkmayın kendinizi her gebelik farklıdır hamileliğin tadını çıkartın 🙏 bende ilk gebeliğimde gebelik şekeriyle uğraştım ve zorunlu sezeryan oldum ama şimdi ilk gebelikmiş gibi kendimi sıkmadan strese sokmadan ilerlemeye çalışıyorum 🙏