Kızlar bulaşık makinemin içi köpüklü kaldı baya çok yani şimdiye kadar finish kullandım 5 senedir.malum pahalandı ilk defa biminkini alayım dedim çalıştırdım ondan mı oldu acaba pervane dönüyor ama tabanı köpük dolu 3 kere deterjansız çalıştırdım gitmiyo köpük.makineyi boşaltıp elde elde yıkıcam artık ama tekrar yaparsa neden olmuş olabilir ki