Tubidy canım gebelık okulundan ogrendgım kadarıyla soyluyorum cnku sen benden hafta olarak bayagı ondesın o yuzden kesın dgum baslıyodur ve baslamıyodr dıyemıyorum.yalancı ve gercek sancıların farkı; eger gercekse gıren sancı daha kısalan sureyle ve daha uzun agrıyla olurmus (ılk bı saatte bır gelen 10sn lık bı agrysa dger gelen agrılar bır saatten azalarak 20 30 sanıye suren agrı gıbı) yalancı agrıda boyle olmuyormus