Esra_Omer_21 Melike_4949 çok youlduğum zamanlarda genelde olurdu bebek kendini toplar karnım taş gibi olurdu ama doğum belirtisi mi bilmiyorum kaç haftalıksınız
tugcesakzci Melike_4949 düzenli aralıklarla geliyorsa doğum belirtisidir düzensiz ise değildir, doğum başlaması için nişan, şu ve şiddetli ağrı yaşanması şart değil. Kasılma düzenli ise doğum başlamış oluyor
Melike_4949 Esra_Omer_21 35+6 haftalık hamileyim ultrasona göre 37 su nişan gelmeden doğum başlamaz dimi
Esra_Omer_21 Melike_4949 he sizin baya yakınmış bazı insanların nişan gelmeden de doğum başlıyabiliyor sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun
Melike_4949 tugcesakzci hmm anladım canım yarın gideceğim doktoruma birde beyaz akıntım oldu çok hafif bugün belimde sancı da var hafif takip edip duruma göre giderim hastaneye
tugcesakzci Melike_4949 takibini yap canım duşa girip dinşenince vs geçiyorsa hiç korkma daha zamanı vardır
Maisina Yalancı sancı da olabilir benim sürekli oluyor bebek bi yerde kendini taş gibi topluyor. 36. Haftadayız