Kızlar selam , 5-6 aralıkta iki gün üst üste yumurtlama akıntısı gördüm. 9 Aralık yani dün akşam tekrar aynı şeffaf uzayan akıntı geldi. Böyle bir şey mümkün mü ? Yani üst üste yumurtlama. Ya da yumurtam çatlamadı mı acaba o yüzden mi böyle oluyor. Anlamadım hiç bir şey. Ovulasyon testi de kullanmadım. Ne düşüneceğimi şaşırdım. Var mı benzer durum yaşayan ?