Fatmarslann Haftada nıpt testi verdim sonuç bekliyor haftasına göre burun kemiği kısa ense kalınlığı sınırda dedi ikili tarama düşük risk çıkmıştı bol dualarınızı bekliyorum beklemek çok zor
Cceylann01 Fatmarslann hayırlı haberler alirsin ins canım ben hic bir test yaptırmadım banada ense kalınlığı sınırda dedi sana kac dedi
Nmyyy Fatmarslann benimde ultrasonda ense kalınlığı burun kemik yapısı çok güzel dedi doktorum ikili tarama testim riskli çıktı fetal dna yaptırdım bekliyorum bende inşallah güzel hayırlı haberler alırız
Fatmarslann Cceylann01 inanın o kadar çok şey söyledi ki 2 kez perinatolog girdim kaç diye soramadım elim ayağım tutmadı 😔
Cceylann01 Fatmarslann bende tek bir perinatalojiye gittim oda 21 haftalikken bpyle söyledi sonra bir daha gitmedim dr kebsi dr günümü bekledim simdi 26 haftalik olduk cuma günü doktoruma gidecem bakalim o ense kalınlığı kac diyecek