123h-67 siz daha önce muayene olmadınız galiba vajinal olarak. Aletle bakıyor tabi ki onun ucuna jel sürüyor çok hafif yerleştiriyor yani itmiyor bile içeri kendini kasmadığın sürece acımaz ben gebelikten önce de muayene olmuştum bi kaç kere . Gebeyken de oldum ama halen aşılamadım kendimi kasıyorum :/ korkma bişey yok onda kese rahimde mi değil mi görsün doktor