Nilver hiiiçç canını sıkma herşey Rabbimden bizim tanıdıkta çift taraflı varmş ve bunu ewlenmeddn biliyomş çock doktor evleneceğin zmn eşine söyle senn norml yolla çocuğun olmaz diye çocuk ewlendi krısın söylememiş hiç bişi kız çocuk iatiyo bu nası söylücem derkn özelden bi doktor takviye bi ilç vermiş kızı biraz alştırsn diye ama şimdi 3 aylık bi kızları var☺️ Sende üzülme Rabbim ol demeden olmaz vardır bundada bi hikmet de herşeye normal devam 😋😋tbi tedavinizide olun o ayrı