Elbette yetiştirme tarzı çok önemlidir ama bir öğretmen olarak her sene çok fazla çocuk tanıyorum ve naçizane diyebileceğim şey şu ki Yiğit ismindeki çocuklar anne babalarından bağımsız çok yaramaz hareketli başına buyruk oluyor. Ben de çok severdim vazgeçtim isimden. 😂