esraEb Kızlar, bebeğimin sağ yanağı sola göre azıcık daha tombiş sanırım sürekli tek tarafa yatırmaktan oldu 😤bebeğim 3 aylık. Düzelir mi doktora mı götürmeliyim ne yapmalıyım. Lütfen fikri olan bilgisi olan cevaplasın 🙏
Blackkcat esraEb başlığı görünce geldim,bi tanıdığımızın kızının böyleydi onun düzeldi 3.5 yaşında şu an,hatta tuhaf geldi bana duymadım diye galiba görünce çok şaşırdım bir de tontik yanaklı kuzu😋
esraEb Aryaam çok aman aman bi büyüklük değil ama büyüdükçe daha belirigin olur diye korkuyorum. Şu an çok dikkatli bakınca fark ediliyor.
Elfckmn Maşallah çok tatlı annesi çok takilmayin düzelir o zamanla kafa yapısı düzgün olsun diye her iki yana yatırmaya dikkat edin yeter
esraEb Elfckmn aslında şu an her tarafa doğru yatıyor ama özellikle düzelmesi için şiş olan tarafa doğru mu yatırmalıyım. Ben fark etmedim aslında babam söyledi dikkatlice bakınca şişkinlik var. İnşallah düzelir de nasıl yapcam hiç bilmiyorum 😣
esraEb Harvicell allah razı olsun. Siizn çevrenizde var mı böyle olan sonradan düzelen. Ben hiç fark etmedim ailemin yanına geldim babam söyledi, dikkatlice bakınca fark ettim ben de. Şimdi de dert oldu bana 😤😣
Blackkcat esraEb oyyy maşallh bu ne güzellik,maşallah barekallah🧿🧿benim o tanıdığımın kızının çok fazla belliydi sizin oğlunuzda fark pek yok daha çabuk geçer
esraEb Blackkcat ne yapmıştı peki rica etsem sorar mısınız. Sadece şiş olan tarafa dönük mü yatırıyordu,dokotra falan götürdü mü.
Blackkcat esraEb doktora gitmemişler,eşi eczacı tanıdık dr sormuşlar,yatış pozisyonuyla düzelmiş kısa sürede
esraEb Blackkcat yaaa çok sevindim buna. Şiş olan tarafa doğru yatırcam değil mi. Bide kaçıncı ayda idi onun bebeği düzeldiği zaman 🙈Ayrıca çok teşekkür ederim zahmet verdim kusura bakmayın 🙏
esraEb Blackkcat şiş olan tarafa mı değer tarafa doğru mu yatırmam gerekiyor. Akrabalardan bi kısmı şiş tarafa yatır bi Kısmı da şişmemiş tarafa yatır diyor