Kızlar ovulasyon testi yaptım geçen ay aşağı resmini birakacam doktora gittim bu ay dediki testlere çok güvenme yumurtlama takibi yapıyoruz geçen ay çatlayan yumurta bu ay çatlamazsa ilaç falan verecek. Sizde böyle bi durum oldu mu ovulasyonda pik görüp yumurtası çatlamayan oldu mu