Periikra Allah yardımcınız olsun sizin için çok üzüldüm bizde yalnızdık ailem yoktu yanımızda zor oluyor ama rabbim sabrını veriyor merak etmeyin sabaha geçer inşallah ağrınız biraz uyumak tek çare oda mümkün olmuyor ama belli saatler eşiniz baksın biraz siz bakın bebeğe vardiyalı bakın yani eşimle öyle yapıyorduk