Kızlar merhaba, hamileliğim 10+4 bugün fakat en başında folik asit içince kustum tiksindim. Sonra içmedim bulantım da kusmam da olmadı doktora söyledim pregnommax verdi. 4 gündür içiyorum ama dün akşam içer içmez 5 dk sonra yine midem bulandı ve kustum. Gece içtim öncesinde bir meyve yemiştim. Sizlerde böyle bir durum oldu mu? Nasıl içtiniz ve mide bulantısını engellediniz. D ve B vitamini düşük çıktı içmek de zorundayım çünkü.🥲