Kızlar bana da dua edin lutfen bugün tam 7 haftalik olduk yarın keseyim ve bebeği görmeye gidicem daha önce post açmıştım son adet tarihim 22 ekim bende 25 kasımda kan verdim beta 11111.9 cikti 27 kasimda da verdim 15000 cikti bu beni endişeleniyor biraz lütfen dua edin ve bu değerle sıkıntı yaşamayan oldu mu adetin 3 ve 5 gün geçilmesine