Mervesrsy ravzae çok iyi olcumleriniz açlık şekeriniz nasıl düşük çıkıyor ne yapıyorsunuz benim bir türlü 90 dan asagı düşmüyor tokluk şekerim normal am aclık hep bu şekilde ve yüksek
Melike_4949 ravzae gayet güzel benimde bu tarz oluyor ekmek yemiyorum ama açlık 100 ün altına düşmedi hiç
Zeynooo20 Mervesrsy bende de şeker ama doktorum açlık 100 den yukarı tokluk 140ı geçmesin dikkat et der 90 iyi yani bence açlık
ravzae Mervesrsy benimde aynıydı sürekli 100 üstündeydi ben düzeni son ara öğünümü akşam 9 da yaptım yararı oldu birde nar ve termiye yedim ara öğünlerimde onlarda çok dengeledi ekmek ve kefir bana iyi gelmedi onları tamamen çıkardım yeşillik her öğün ve fazla tüketiyorum.
ravzae Mercimeek evet ara öğüne bile ihtiyaç duymadım ama yinede ara öğünümü de yaptım dün en son akşam 9 da yapmıştım ara öğünümü 1 bardak sütle tarçın ile karıştırdım sütümü çok az
Mervesrsy ravzae ya ben de anlamadım o kadar dikkat ediyorum şekeri dengeleyen şeyleri tüketiyorum aksam yemeğini de en geç 8 de bitiriyorum ama geceleri acıktığı için kuruyemiş yiyorum o dengeleyecigi yerine çıkartıyor mu anlamadım
ravzae Melike_4949 canım akşam son ara öğünü en geç 9 da yap meyve yersen en çok 1 tane ye nar yada termiye öneririm küçük bir kase süt içersen de çok az minik tarçın ekle etkili olur belki benim bu şekilde düzeldi benimde yüksekti hep 100 üstüydü
Bilinmiyor-1234 Bende tokluk 5.7 Açlıkta 96 çıktı bende fakir diyetindeyim tam buğday ekemkm peynir zeytin domates yumurta avokado 🥑 yarım bazen çerez ve yeşillikre ekliyorum
Bilinmiyor-1234 ravzae yani aslında sağlıklı beslenmeye başladık umarım işe yarar ben şimdiden çok zorlanıyorum canım çekiyor çünkü
ravzae Bilinmiyor-1234 benimde yemek olarak sıkıntı yaşamıyorum ama çikolata bisküvi tarzı şeyler yiyememek zorluyor doğumdan sonra inşallah 🥹🥹🥹
Zeynooo20 ravzae maalesef resmen aç geziyorum, sağ Salim kucağımıza alalım acısını çıkarırız Allahın izniyle
Bilinmiyor-1234 ravzae bende kahvaltık tatlı şeyler canım çekiyor abur cubur falan 😅 daha çok erken çok uzun bir süreç var