Busenazzzzzz Ben 28. Haftadan beri kontrole gitmedim. Şu an 33 haftalığım. 18 aralıkta gidecem. Acaba gittiğimde nst ye bağlarlar mi ? Ve sonrasında her kontrolde nst ye bağlanacak mıyım ?
Mercimeek Busenazzzzzz her kontrolde olur kuzum 32 de bazende 34 de başlıyorlar muhtemelen senin başlanır ve her kontrolde ister
Filiz_76 Busenazzzzzz 32. Haftada başlıyo nst ve her kontrolünde nst bağlıyorlar 35. Haftadan sonra her hafta gidiyosun zaten hastaneye ayarlıyo onlar
Cvznrrr Busenazzzzzz ben 36 haftalığım doktorum beni bağlamadı iki kere acile gitmiştim orda bağladılar sadece
Busenazzzzzz Mercimeek Filiz_76 Teşekkür ederim. Bazı hastaneler 35 ten sonra vs yaptığını biliyordum o yüzden tereddütte kaldım
Egyildizz Haftadan sonra bagliyorlarmis benim gittiğim hastane belki her yer farklıdır her ay kontrole gitmiyirmusunuz
Busenazzzzzz Egyildizz aslında gidiyorum da takipli olduğum doktoruma randevu bulamadım o yüzden bu ay böyle oldu
Smyye0303 Busenazzzzzz 32 de gittim beni nstye bağladı doktor bişey çıkmadı zaten büyük ihtimal her muayeneye gittiği de bakar canim