Bozkurt21 3. Gebeliğim olmasına rağmen 7+1 deyim benimde şuan ara ara karın ağrım kasık ağrım var.. birde midem hassaslaşmaya başladı biraz bulanıyor gibi tutuyor gibi sıkılıyorum bakalım bir sonrali kontrolümde prilam yazdırıcam o beni anca kesiyordu yoksa midem modumu aşırı düşürüyor sürekli yatırıyo