asli_pkz Kızlar 5+1 de doktora gittim keseyi gördük ama bebeği göremedik. Siz kaçınca haftanızda gördünüz
asli_pkz Benim ilk gebeliğim boş gebelikti kürtaj oldum 4 ay önce acaba yine aynı şey mi diye düşünüyorum
Haticesavas Ben 5 haftalik Ken gitim keseyi gordu 18 randevu verdi kalp atisini dinnemek ici 1hafta kaldi zaman gecmiyor sanki
asli_pkz Haticesavas inşallah güzel haber alırsın sende duyarsın bebişinin kalp atışlarını 🙏 bana da geçmez şimdi iki hafta 😔
Haticesavas asli_pkz inşallah cnm sen de duyarsin bebisinin kalp atisini ben 1 kez kimyasal gecirdim 1 kez dusuk yaptim kalbi durdu 6 haftada .Kalp atisini duydygunda mutlu haberini beklerim:) ♡
asli_pkz Haticesavas daha 2 haftam var benim inşallah canım haber veririm. Bende boş gebelik geçirdim o yüzden korkuyorum