Kızlar hiçbir şeyim yoktu. Dün akşam lavaboya girdiğimde önce günlük pedimde koyu bi akıntı gördüm kahverengimsi. Daha sonra ise sildikçe peçeteye kan geldi. Sadece silince geliyordu ama.
Apar topar hastaneye gittik kendi doktorum yoktu malesef. Alttan da dahil olmak üzere muayene oldum kanama görülmedi bi sorun yok dendi. Tahlillerim de temiz çıktı az biraz idrar yolumda enfeksiyon görüldü sadece.
Sebebini çözemedik anlayacağınız. 2 gün önce birliktelik yaşamıştık biraz ara verdikten sonra acaba ondan kaynaklı olabilir mi yaşayan var mı?
Bir de rahim ağzı uzunluğum da 35mm çıktı normal mi?