Bebek-annesi Haftada alınan 5 hafta daha çalışabilir raporu için 32artı sıfırda mı doktora gitmek gerekiyor yoksa o hafta içinde herhangi bir gün de oluyor mu?
gamzecgr Bebek-annesi 32+0 ı geçmese daha iyi olur ücret veya gün kesintisi olmaz.Ama sıkıntı değil diyorsanız o hafta içi de alınabilir
Firstmomfirstchild Bebek-annesi benim 32+0 bugün oldu ama bugün muayene olmadigi icin yarin 32+1 de alacagim raporu :)
Evrimkrttkn Bebek-annesi bende geçen hafta aldım 32+2 deydim doktorum zaten kendi randevu verdiği için raporda da 32 +0 sıfır yazıyor işyerine verdiğimde bir sorun olmadı bir iki gün problem olmaz bence raporumda izne çıkıcağım zamanda tam 37 haftada da gözüküyor
Besst 1Sendemi2 şimdi 32+0 da giderseniz doğal olarak 37+0 da izne ayrılacaksınız 6-7 gün kaybınız olcak ama 32+6 da giderseniz bu sefer 37+6 da izne ayrılacaksınız bu şekilde gün kazanmış olacaksınız
1Sendemi2 Besst Anladım tesekkur ederim. Ama 32+0 da doktora gitmek gerekiyor diye biliyorum. Bu şekilde oluyorsa harika 6 gün 6 gündür
Besst 1Sendemi2 evet canım ben 32+6 da gittim 29 Kasım da aldım izne ayrılma kağıtta 37+6 yani 3 Ocak yazıyor mantığı bu Bu şekilde yapmamı iş yerinden bir arkadaşım söylemişti gün kaybetme diye