Aysegularas ya en çok korktuğum şey bu.
Doğuma dair belirli hiç. Bir şey yok bebeğim hala yukarıda nerdeyse boğazımdan çıkacak eli kolu 🤣
Şaka. Bir tarafa kasılmalarım sık ama düzensiz saatte 5 kere oluyor ama nst ye giriyorum çıkmıyo🤦♀️🤔 doktor doğum öyle. Böyle olur da demiyor bekleyeceğiz diyor.
Herkes soruyor ve ben bilmiyorum demekten çok sıkıldım ya herkesin belli Bi ben kaldım ortada korkuyorum vallahi çocuk kalacak sanki içimde yapıştı kaldı evladım 🙆♀️