Esragok-k1 yok öyle bişe ilk kez duydum tüp bebekte olsa yani şaşırdım, benim doktorum sadece 2 kez kan verdirdi 2 kat artış var mı diye sonrasında kafa bulandırma boşuna stres yaparsın laboratuarda gereksiz bişe oluyor saçma sapan sonuç çıkıyor boşuna kafan ağrır stres yaparsın demişti birde 12.günden önce beta verdirmemişti acaba yükselecek mi diye stres yaparsın yada düşük çıkar kesin tutmadı dersin gerek yok 12.gün ideal sonuç için demişti