Doktorunuzla konusabiliyorsaniz konusun, progestan verir belki. Benim de oyleydi bi hafta once falan doktorum öyle durumlarda progestan kullan alttan hiç korkma zarar vermez aksine rahatlarsın dedi. Kasılmalar oluyordu bende de, asıl onlar istemediğimiz, korktuğumuz şeyler dedi. 27+6yım ben de bugün. 2 3 gün kullandım geçti çok şükür. Olursa tekrar kullancam.