Esraebrarsahin Kızlar geçen ayın 15nde ikili test verdim ama E nabızda sonucum görünmüyor neden olabilir acaba başka nerden öğrenebilirim randevuma daha çok var merak ediyorum yardımcı olabilicek var mı
keremtahamom_ Esraebrarsahin ben de pazartesi devlette yaptıracağım neden düşmüyor ki acaba normal kan tahlili gibi değil mi ki
Selcan3 Esraebrarsahin e nabiza düşüyor sonuç eğer dusmediyse daha çıkmamıştır 15 20 güne anca çıkıyor devlette yaptırdiysan
Aycskn Esraebrarsahin E nabıza düşen bir test değil maalesef ki kan verdiğin yere gidip ikili testinizin sonucunu istiyorsunuz size grafik şeklinde veriliyor onu doktorunuza gösteriyorsunuz sonucunuz bir haftada çıkıyor
Esraebrarsahin keremtahamom_ evet kan tahlili veriyosun bende anlamadm ilk gebeliğimde e nabızda görünüyor
keremtahamom_ Esraebrarsahin peki ikili testte cinsiyet söylüyorlar mı benim 12+6 olacak özeldeki doktorum daha net bi şey söylemedi
Aycskn Esraebrarsahin kan tahlili düşüyor e nabıza evet ama asıl istenen sonuç size verilecek olan grafik benim doktorum grafik önemli onu görmem lazım demişti sistem değişmiş olabilir bilmiyorum ilk gebeliğim ilk defa yaptırdım bu şekilde oldu 🥹😊
Esraebrarsahin Aycskn ister istemez çok merak ediyorum Dediğin gibi değişmiş olabilir rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı canm
sukriyecengl Esraebrarsahin E nabız “Radyolojik Görüntülerim” kısmında görünüyor. Benim ikili tarama, ayrıntılı ultrason sonuçlarım da rapor olarak hala duruyor. Oradan kontrol edebilirsiniz..
Esraebrarsahin keremtahamom_ yok bana daha bişey söylemediler sonuç için haftaya gidicem o zman 16 haftalık olucak inşallah söyler o zman
Mjdnr Ben üni’de yaptırmıştım kendi sitesinde çıkıyordu. Belki devlet hastanelerinin de kendi sitelerinde sonuç alma varsa ordan bakabilirsiniz.