Ipekmuummmy Merhaba 30 haftalık gebelik aniden başlayan el ve ayak kaşıntısı var sabaha kadar uyutmuyor sarılık falan diyorlar ama kaşıntıdan 2 gün önce kan testi yaptırmıştı m değerlerim normaldir bu durumu yaşayan varmı ne yapsam geçer uyuyamıyorum