Gamzea35 Kızlar günaydın göbeğimin altında oluşan siyah çizginin olduğu bölge aşırı kaşınıyor yağ krem ne varsa kullanıyorum geçmiyor yaşayan başına gelen oldu mu böyle sivilce tarzı şeyler var 🫤🥹
Lalemmm12 Gamzea35 catlamaya başlıyor sanırım benimde kaşınıyor ve daha çok erken 11 haftalık kaşıma çok catlar karnın valla
Gamzea35 LavinsMom 38+2 çatlaklarım var ama sadece göbek deliğimin altında oluşan siyah çizginin orası kaşınıyor o yüzden sormak istedim tuhaf geldiği için
LavinsMom Gamzea35 benim alerjiden vucudum kasiniyordu ama dunden beri gobek deliyim birde o siyah cizgi kasiniyor . Belkide artik yerleri dar geliyor haraket ettikce cildimiz de hassas zaten hemen kasiniyor
Gamzea35 Smyye0303 38+2 açatlıyor ama çatlak yerlerinin hepsi değil sadece göbekğimin çizgisinin olduğu yer🫤🥹
LavinsMom Gamzea35 35+6 . Uzulme kotu birsey olmaz. Hepsi dogurunca geciyor diyorlar. Benim ayaklarimi bi gorsen sanki sicak suda haslamislar 😄 kasimaktan morartdim sonunda. Fazla kasimamaya calis kasisanda avuc icinle falan yap tirnakla yapma cok kotu oluyor sonra izleri
Nili4321 Merhaba bende 33 haftadayım sadece göbeğimde böyle yırtacak derecede kaşıntı vardı kaşıdıkça minik minik sivilcemsi şeyler çıktı doktorum alerjik olabilir deyip krem verdi