Yagmurguzel01 Hanımlar 22. Haftamdayım ve göbek deliğimde ağrı acı var normal mi sizdede oluyor mu???
Mensure51 Yagmurguzel01 o haftalarda olmaz ama tam bilemiyorum yine de ben 39 haftadayım bendede ara ara oluyor ama karnım büyüdügü ve dogum hazırlık diye düşünüyorum
Mensure51 Yagmurguzel01 internetten bakarsan karın hızlı büyümesimden falan oluyormuş herkesde farklı etki yapıyor demek ki
cicekgibii_ Yagmurguzel01 senin haftandayken aynı benmde göbek deliğim acıyodu hatta dışarı dogru çıkmaya başladı büyüdüğünden demekki şimdide 26 haftam bitmek üzere eski sezeryan yerm oladar acıyorki genişlendignden sanırm