Nazli2_ ah bundan ben de çok muzdariptim çok araştırdım
Öneriler şunlardı:
-aç karna kayısı ye üzerine ılık su iç
- aç karna zeytinyağ iç
- kayısı kompostosu şekersiz
-lifli sebze ağırlıklı beslenmek
-yoğurt ve kefir tüketmek
Vs vs
Doktorum dupholac verdi emlimi yok bebeğe ilgisi olmaz bağırsaklarından geçer gider su iç dedi. Ama önceliğin bu ilaç olmasın bu süreçte doğal şeyler ara dedi vücuduna uygun olanı bul dedi
Ben de 3-4 gün çıkamamalarda dupholac içtim ama hep bir arayıştaydım
Bana sabahları kahvaltıda elma yemek öğlenleri aç karna sıcak çorba içmek ya da akşam bir kase çorba içmek çok iyi geldi düzenli çıkıyorum şu an
İnşallah sen de sağlıkla kurtulursun çünkü çok zor oluyor seni anlıyorum