Tubik-23 Kubrabaytekin merhabalar kaç haftalikken öğrendiniz baştan beri anteriormu sizin benim 13 haftadan beri öyle şuan 22 haftayim ayniyim
Tubik-23 Kubrabaytekin normal işlerinizi yaptinizmi hep yoksa yatıp dinlndinizmi ben biraz tedirginmde
Kubrabaytekin Tubik-23 yani normaldim doktor normal olduğunu söylemişti. Sadece benim ilk doğumum erken olduğu için erken doğum riskim vardı o yüzden dikkat ettim biraz yoksa plasenta ile ilgili değildi. Birde normal doğum yaptim
bitanemiz24 nurcan355 detaylı kağıdında benimde öyle yazıyor sadece bebek hareketlerini az hçssedermişiz sanırım bebekle bizim aramızda yastık varmış gibimiş
Tubik-23 Kubrabaytekin teşekkür ederim bnim şuan anterior ama aşağı inermi previa olurmu korkusu var biraz
Tubik-23 bitanemiz24 bide hareketleri falan bariz çok hissediyorum ben az hissedilirmis galiba 🙂kendi kendime stres ypiyirm iste
Tubik-23 YldrmNUR YldrmNUR benim ikinci gebeliğim zten sezeryan olcak benim ilk gebeligimde previa vardı ondan korkuyorum işte aşağı inermi falan die
Bsr_0 nurcan355 benim plesentam da anteriordu ve bebegin yüzü plesentaya dönük sekildeydi doğuma kadar bu şekilde olduğu için renkli resim bile alamamıştık normal doğum yaptım 😊
nurcan355 Bsr_0 biz aldik ama cok zor oldu oda yandan zaten onuda nasil gosterdi bilmiyorum 😂 ama tabi 2. gittigimizde yine yuzu gorunmuyordu benimkinin olsun bunada sukur yandan felan yine var renkli ultrasonu