Cucu_01 evet bende çok memnunum, doktor arayışı içindeydim,burdaki postlara baktım hep, tavsiye eden annelerden Allah kat kat razı olsun 🤲🤲 gerçekten doktoru bulmak önemli,kızımı özelde yapmıştim, oğluma imkanımız olmadığı için devlete gitmek zorundaydim,ama ezgi hanım sanki ozeldeymişim gibi ilgi alaka gösterdi, gerçekten hakkını veriyor mesleğinin,yarın sezaryan olucam,nasip olursa ezgi hanım girecek,ama dünden beri burun akıntım grip gibi bı durum var,inşAllah ertelenmez,genel anestezi istiyorum ben ama bu durumda belden uyuşma da olabilir,çok korkuyorum ondan ve heycanli bir insanım,nasıl olucak bilmiyorum..inşAllah ertelenmez,cunku38+3olmuş olucam , hayırlısı dua ederseniz sevinirim ☺️ o kadarda dikkt ettim ama gripten kaçış yok galiba🤕🤕