Kızlar ben 34 haftalık gebeyim akıntı herzaman olur dedı doktorum biliyorum ama benim akıntım sarı ve kokusuz ama aşırı çok geliyor artık napıcamı bilmiyorum doktora gitmeme beş gün var dayaanamadım size soriyim dedim vr geceleridr kaşıntı oluyor vajinamda doğumu etkılermı bebeğe bişey olurmu mıkrop kaparmı doğarken bilmiyorum